Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
la vie qu'on aime
16 juin 2014

karstuma vilnis

Sodien kaut kas notika.

Pat nesapratu kas. Biju aizgaajusi pie aarsta, jo sasaapeejaas kaaja. Nu ne taa briesmiigi, bet skriet vairs negribeejaas (patiesiibaa, vai tik nesasaapeejaas taapeec, ka skriet negribeejaas?...). Prasu - ko dariit. Nu nezin ko dariit, jaaiet pie speciaalista. Aa, speciaalista... vasaraa.... Esat bijushi kaadreiz Francijaa pie speciaalista vasaraa?.... Peec ilgaam zvaniishanaam runaashanaam, blatiem utml man tiek sarunaats randinsh peec meenesha + manai dakteriitei tak ar pienaakas atvalinaajums, tad nu izraxta man slimiibas lapu uz vairaak kaa meenesi.

Man iestaajaas taada kaa trauxme - ko tagad dariit!!!! ?????

Varbuut skriet uz pastu un aizsuutiit taas piecas pacinas, kas jau kopsh ziemassveetkiem gaida.... Varbuut aatri apzvaniit visus, ar ko vismaz gadu nav runaats... aatri aatri (kameer aarsts nepaardomaa) sarunaat ar visiem sen neredzeetajiem randinus, uzriikot viesiibas, aiziet uz teaatri, kino, iet ar beerniem pusdienlaikaa uz parku piknikot (kaa vecos laikos), nee, varbuut tomeer jaabrauc uz Latviju (nee, slimiibas lapa tomeer nav atvalinaajums, ok tuuliit veel nebraukshu...), jaavelk aaraa shujmashiina un aatri jaauzshuj Liivai kaada kleita (ak, nee, vina tak vakar tika pie piecaam jaunaam....)....

Nu tad ar ko saakt?????

Saneemos un saaku rakstiit meilus, BET.... vai nu taa bija mana meilkaste (kaut gan diivaini buutu, pameeginaaju gan inbox gan gmail....), vai arii dators (kas droshvien krietni tuvaak patiesiibai) neviens meils nekur negribeeja iet.... Skaips!!!! Pareizi, biju gandriiz vai par taadu aizmirsusi!!!! BET.... mans dators arii to vairs nevelk un.... telefons suudzas, ka es esot kaut kaadus baitus paarteereejusi (seshas nedeelas vaiberii ar austraaliju runaajot, vai?????) un tur ar vairs nekas neiet....

Ko tas viss vareetu noziimeet?

Varbuut beidzot jaanopublicee tie padsmit raksti blogaa, kas ik pa laikam uzraxtaas, bet taa arii melnraxtmapiitee paliek?... Doma laba.... BET nu kaa lai es tagad pashaa vasaras viducii lai sanemos publiceet februaara piedziivojumus Dubajaa, pashvaldiibu veeleeshanu kaisliibas vai savas dzimshanas dienas paardomas???.... Turklaat, jaa, peedeejaas bildes man arii februaarii tapushas (vakar peekshni saneemos un uzlaadeeju fotoaparaata bateriju!).... BET man tak ir jauns telefons (kuram gan kaa noprataat baiti paarteereeti), kuraa esmu ielaadeejusi blogvietnes aplikaaciju!!! Nemot veeraa, ka bildeets tiek 99% ar sho ieriici man taa likaas gudra doma... vienreiz pameeginaaju, sapratu, ka buus veel kaadreiz jaapameegina un taa arii vairs neesmu meeginaajusi....

Varbuut man jaapenem jauns blocinsh (Liivai plauktaa vismaz triisdesmit neskarti staav) un jaasaliek pa plauktiniem - lapinaam, viss izdaraamais?.... Droshvien slimiibas lapa buus beigusies, pirms es buushu beigusi rakstiit.... bet sho ideju veel neatmetu....

Veel jau vareetu arii vienkaarshi izbaudiit ikdienu un taa pa iistam satikt pretimnaakoshos cilveekus... 

Nu kaapeec kaapeec gribas izdariit tik daudz un sanaak tik maz?????

Sanemos un uzlieku uz lapinas visu, kas jaaizdara liidz nedeelas beigaam (neaizmirstot, ka taa kaa jaani tak arii).... pirmaa doma, kas naak galvaa - kaa var buut, ka man it kaa tomeer taa kaa straadaajosham cilveekam (nu nebija man taa liidz galam shii slimiibas lapa izplaanota) var buut tik daudz padomaa????? Bet apnemshanaas kaa parasti milziiga...

Ok, es vareetu taa aatri meeginaat izkristalizeet peedeejaa laika svariigaakos notikumus, iespaidus?.... (Protams, uzreiz jaasaak domaat par to, kas ir "peedeejais laiks" un kaadi ir svariiguma kriteeriji...)

Tad nu sajauktaa un raibaa seciibaa:

  • Mani beerni joprojaam ir pashi pashi .... miilaakie, gudraakie, sirsniigaakie, skaistaakie, talantiigaakie.... vienvaardsakot, taadi, kuriem gribas liidzinaaties :) (kaa pirms paaris dienaam skolaa peec gada beigu izraades man teica viens meiteens- cik loti juus liidzinaaties savai meitai! - ak taa?! es domaaju, ka vina man liidzinaas ;) - nee, nee, juus vinai! ...so sweet!)
  • "Amerikaanu kalnini" Dubajas smiltiis
  • K&M dzimshanas dienas balluks
  • dzimshanas dienas priekshvakaree atrasta vairaak kaa desmit gadus veca veestule(s) no draudzeneem (shai sakaraa ienaaca praataa saruna ar Liivu par to, kas ir bagaatiiba.... ka termins "bagaats" attiecas ne tikai uz naudu :))
  • beernu atziishanaas, ka sen tak jau zinaam, ka nekaads ziemassveetku veciits neexistee, i ne lieldienu zakjis, ne zobu pele.... par skaidrojumu, ka tas ir tikai ticiibas jautaajums - cits tic dievam, cits veciitim - dazs labs pieaugushais bija gana noraizeejies.... bet nu - audzinu savus beernus, kaa maaku un uzskatu par pareizu ;)
  • esmu shogad nopirkusi 2 cd - vienu CARPE NOCTEM - uz ielas speeleejoshu puishu barins, taads metaalisks rox, nu TAA speeleeja, ka pielipu! otrs - THE GRAND BAY - labs, patiikams un kas ne mazaak svariigi - sirdij tuvs atklaajums - prieks un lepnums man par taadiem talantiigiem latvieshiem, skat. ari Nila interpretaciju par un ap
  • prieks man ari par apkart augoshajiem biezhaak un retaak redzamajiem mazajiem latvieshiem, par vasaru, tajaa saplaanotajiem notikumiem, priex, ka ir man tik daudz cilveeku ar kuriem kaut domaas buut kopaa (eh, ceru, ka juus to kaut nedaudz juutat :))
  • No Marokas atbraukusi mana miilaa Julie
  • Manaa nedaudz padziivojushajaa aifonaa kaads bija ieperinaajies.... gluzhi vai shermuli skreeja skatoties, kaa shis zvaniija visiem peec kaartas, suutiija sms un es tik atvainojos visiem peec kaartas, ka ne es tak, mans telefons tev trijos naktii zvaniija :)

Patiesiibaa jau jaa... ko rakstiit buutu tik daudz.... un man jau arii patiik, nenoliedzami, bet .... simts "bet" ar tepat vien ir... Taa ka, kaa buus taa buus. Un kad galiigi nekas vairs nav skaidrs, atliek Pukiitei piezvaniit un dziive uzreiz kluust skaidraaka :) Vai ari beernus samiilot taa bezgala, arii daudz kas kluust skaidraax :) Redzees, varbuut vasara un slimiibas lapa dariis savu ;)

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
I
Slimības lapa nozīmē signālu, ka jāapstājas , jāpadomā (jāpiezvana beidzot mammai:) ), un vienkārši jābauda LĒNĀM vasara... mūžigi skrienot , mēs kaut kam svarīgam bieži paskrienam garām...
la vie qu'on aime
Publicité
Newsletter
Archives
la vie qu'on aime
Publicité