Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
la vie qu'on aime
11 octobre 2007

He! Nupat kā paskatījos kalendārā - veselu nedēļu

He! Nupat kā paskatījos kalendārā - veselu nedēļu neesmu jums devusi par sevi nekādu ziņu - tas tāpēc, ka:

  • tētis mani nelaiž pie datora,
  • mamma trīs dienas bija Latvijā un man bij citas lietas darāmas,
  • kamēr ārā labs laiks, mājās i sēdēt negribas :)

Tā lūk!

Bet viss ir kārtībā - man iet labi, ļoti labi... kā kuro dienu! gandrīz visas bikses sakāpušas virs potītēm, es aizvien labāk darbojos ar karotīti, visiem par mani liels prieks, man pašai par sevi ar`!

Photo_247  Photo_255 Photo_243


Et voilà, moi, mes purées du soir et Murchix en spectateur!

T'as vu, papa, - j'ADOOORE les betteraves ;)

Sinon, rien de spécial... Après un week-end trop cool avec Mamoune, Papoune et un peu de papa aussi, j'ai été tout de même archi contente de retrouver maman :) Je la mangerais tellement je l'aime ma maman!!!

Elle a ramené plein plein plein de photos que je vous montrerai si un jour papa me laisse l'ordi plus d'une 1/2h...


Publicité
Publicité
Commentaires
la vie qu'on aime
Publicité
Newsletter
Archives
la vie qu'on aime
Publicité