Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
la vie qu'on aime
11 décembre 2007

Nu tā! Pagājis kāds laiciņš, kopš te pēdējo reizi

Nu tā! Pagājis kāds laiciņš, kopš te pēdējo reizi biju - tik daudz darāmā, ka knapi pietiek laika pagulēt!

Pagāšvīkend bijām Parīzē - visi 3!!!!! Gāja varen labi, tiesa, būtu varējis iet arī labāk.

Dzīvojām pie Mandarīna, bijām tikties ar vienu kārnu vecīti, kurš dalīja šokolādi, grāmatiņas (super super super grāmatiņa!!! Paldies, vecīt!!!! Esmu jau pusi apēdusi un par rokasssprādzi ar vairs neder... :) ) un nerunāja franciski ne vārda... jokaini.

Pirmajā vakarā man bija TĀDA apetīte, ka mamma palika bez vakariņām...

Photo_644

Te vecīts...

Photo_655

...Mandarīns un Ieva...

(re re re, kāda man skaista kleita!!!)

paris_105

Tai vakarā pēc randiņa ar vecīti bijām uz ANTIGONI (bija ĻOOOOTI interesanti, lai arī es neko daudz nesapratu, tik to, ka Mandarīnam bij galvenā loma...)

Photo_659

Photo_660

Un vēl tai pašā vakarā (aj, Parīzē vakari bij TIK GAAAAAARI, ka tagad nevar saprast, kāpēc mamma grib mani jau astoņos iebāzt gultā...) es Kristofam mācīju latviešu valodu...

Photo_662

... tiesa pēc garajiem vakariem mani mocīja LIELS nogurums nākamjā dienā....

Photo_666

... Mamma par varītēm gribēja man izrādīt Parīzes ugunis, taču.... nē, nu bij jau forši, bet nu...

Photo_667

Photo_681...labi, ka tētis tāds garš...Photo_668
Un labi, ka tētim patīk šopingot! Man ar`!!!

Photo_686

Žēl, ka nesanāca vairāk ar Jančuku parunāties (man viņš likās VAREN kautrīgs šoreiz..... hm...), žēl, ka es biju tik sagurusi, žēl, ka vislaik lija un vienīgais sniegs bija ziepju putas, kas krita no Printemps debesīm...

Bet visādi citādi... gribas jūs visus sabučot :p

Publicité
Publicité
Commentaires
A
bisous à vous 3
J
Très interessant tout ça ...enfin je parle des images parceque le texte ben il me parle pas beaucoup justement!<br /> ça y est elle est sur pieds la puce on peut se voir ce week-end???
la vie qu'on aime
Publicité
Newsletter
Archives
la vie qu'on aime
Publicité